عاشقان فرهاد مجیدی

عاشقان فرهاد مجیدی

من ان گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی ابی ولی با ذلت و خاری پی شبنم نمیگردم

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


فداکاری

شاید اگر ما استقلالی نبودیم و استقلال هم تاج نبود این مطلب نوشته نمی شد. اما چه کنیم که تا دنیا، دنیا هست بازیکنان آبی دچار معرفت ما و هواداران دچار تعصب بازیکنانی نظیر منتظری خواهند بود.

شاید هواداران هر تیمی به غیر از استقلال، مصدومیت را وظیفه بازیکنان بدانند و پبرو شعارِ تصادف برای ماشین است بگویند مصدومیت هم برای بازیکن است.

شاید امیدرضا روانخواه بعد از گلزنی در داربی وقتی مصدوم شد فکر نمی کرد هواداران با باشگاه مکاتبه داشته باشند و بگویند منتظرت هستیم. شاید هم هواداران نمی دانستند که روانخواه روزی بر علیه تیمشان موضع گیری می کند.

شاید هر کسی جای جباری بود به دستبوسی هواداران می آمد زیرا که او پایش را دفعه اول در راه تیم ملی از دست داد اما استقلال با وی سر کرد و با اینکه در طول این چند سال حتی یک فصل هم بطور کامل برای آبی ها بازی نکرده ولی در لحظه های تأثیرگذار خوب ظاهر شده و صدالبته که بیشتر از تأثیر لحظاتی اش پول گرفته است. شاید هر هواداری جای استقلالی جماعت بود علیه جباری به سبب ناز کردن هایش موضع می گرفت. شاید اگر استقلال نبود جباری دیگر اوج نمی گرفت،شاید!

شاید اگر وحید طالب لو در روزگار جدایی از استقلال پشت کادرفنی و سید مهدی رحمتی حرف نمی زد، بیشتر از وضعیت فعلی پیگیر شکستگی دستش بودیم. البته شاید اگر ما نبودیم اصلا کسی پیگیر مصدومیت او نبود!

اینها گفته شد که برسیم به مصدومان فعلی. چه کنیم که ما از جنس تاج هستیم و قدردان زحمات هر آنکه برای تیم از جان مایه بگذارد.
قدردان زحمت کیانوش رحمتی که هرچند همیشه بازی اش به چشم نمی آید اما وظیفه خود را به خوبی انجام می دهد. قدردان زحمات همان پژمان که از قرارداد های آندرانیکی گذشت و در کنارمان ماند. از منتظری که به خاطرات پایه خود پایبند است و حتی حاضر به فروش مغازه دوران جوانی خود نیست، چه انتظاری می رود که استقلال را به ارقام و اسکناس بفروشد؟ می خواهیم قدردان همان میثم حسینی باشیم که در داربی راه مهار علی کریمی را به کل بازیکنان ایران آموخت. همان جوان را می گویم که آینده دفاع چپ ایران است.

اینها در راه موفقیت استقلال و شادی ما از سلامتی خود مایه گذاشتند و امروز با مصدومیت می جنگند.
همان ها که بارها ما را خوشحال کرده و گهگاه نیز از شدت عصبانیت تا مرز سکته برده اند. آنها که امروز به امید این تلاش می کنند که پس از مصدومیت دل ما را شاد کنند.
مسلما برای ما کار سختی نیست که در ماه رمضان برای بازیکنان و مصدومان تیم دعا کنیم تا با حفظ سلامتی برای موفقیت استقلال تلاش کنند.
آبیته نیز آرزوی سلامتی دارد چه برای پژمان و میثم بهبودیافته و چه برای میلاد میداوودی تازه به جمع مصدومان افزوده شده…



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: houman.shayan تاريخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:استقلال,اخبار,حاشیه,مطلب,عکس, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

salam houmanam 17 salame injaro vase tamame ssihaye iran sakhtam makhsoosan asheghaye capitan farhad

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to farhadeesteghlali.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com