عاشقان فرهاد مجیدی

عاشقان فرهاد مجیدی

من ان گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی ابی ولی با ذلت و خاری پی شبنم نمیگردم

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


عمران‌زاده: مشکلی برای بازی در ماه رمضان نداریم | ۱۸۰ میلیون چک دست مردم دارم!

به گزارش ابیته دات کام، مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: پرسپولیسی‌ها دوست دارند لیگ برتر پس از ماه رمضان برگزار شود ولی ما بازیکنان روزه‌دار مشکلی برای تمرین و بازی کردن پس از افطار نداریم.

 

حنیف عمران‌زاده پس از پایان تمرین امروز تیم استقلال در خصوص این که پرسپولیسی‌ها مدعی شده‌اند بازی‌های لیگ برتر باید بعد از ماه رمضان برگزار شود، گفت:‌ ۵ سال است که تمرینات ما بعد از افطار برگزار می‌شود و همان زمان هم بازی می‌کنیم. فکر می‌کنم فقط پرسپولیسی‌ها دوست دارند بازی‌ها بعد از ماه رمضان برگزار شود اما من و کسانی که روزه می‌گیریم مشکلی با این موضوع نداریم و بعد از افطار هم می‌توانیم بازی کنیم.

عمران‌زاده در خصوص گرانی بلیت‌های بازی‌های لیگ گفت: اگر این کار را می‌کنند باید امتیاز هم بدهند. آن از شرایط آبخوری‌ها و دیگر مسائل را هم که خودتان می‌دانید. آنهایی که به استادیوم می‌آیند بیشتر از قشر ضعیف جامعه هستند و باید به فکر آنها هم بود.

خبرنگاری پرسید ظاهرا به خاطر بدهکاری نزدیک بود که به زندان بروی که عمران‌زاده گفت: امروز ۶۵ میلیون چک شخصی داشتم اما از صاحب چک مهلت گرفتم. برای اولین بار است که اینقدر طول می‌کشد تا به ما پول بدهند البته دست فتح‌الله‌زاده هم خالی است اما من ۱۸۰ میلیون چک بیرون دارم و به خاطر قول‌هایی که شنیده بودیم روی آنها حساب کردم. امیدوارم چک وزارت ورزش پاس شود تا مشکلاتمان نیز حل شود. آنهایی که با ما راه می‌آیند مرام دارند وگرنه امروز چک ما را برگشت می‌زدند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: houman.shayan تاريخ: یک شنبه 25 تير 1391برچسب:استقلال,اخبار,حاشیه,مطلب, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

salam houmanam 17 salame injaro vase tamame ssihaye iran sakhtam makhsoosan asheghaye capitan farhad

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to farhadeesteghlali.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com