عاشقان فرهاد مجیدی

عاشقان فرهاد مجیدی

من ان گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی ابی ولی با ذلت و خاری پی شبنم نمیگردم

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


اتحاد تاجی

این مطلب رو از یکی از سایت استقلالی برداشتم و دوست دارم شما هم بخونید و نظرتون رو بگید

من به عنوان 1 استقلالی همیشه آرزوی اتحاد همه ی سرمایه ها-اسطوره ها-بازیکنان و هواداران استقلال رو داشتم و دارم و تنها دلیل این که ادمین این پیج هستم همین موضوع هست...
به خدا مشغله ی خیلی زیادی در این زمان ها دارم ولی به خاطر این آرزوی اتحاد بیشتر هست که وقت میذارم و میام اینجا مطلب مینویسم....

در جریان هستین که تو این چند روز اتفاقات بدی افتاده:فوت مادر امیر قلعه نویی و جواد زرینچه!!!

اما در پس این قضیه 1 اتفاقاتی افتاد که من نمیتونم خوشحالیم رو به خاطر این اتفاقات پنهان کنم:
1-پرویز مظلومی با موبایل قلعه نویی تماس میگیره برای تسلیت!!!!!
2-***فرهاد مجیدی میره خونه ی قلعه نویی و چند دقیقه تو بغل هم گریه میکنن
3-محمود فکری-محمد نوازی-اصغر حاجیلو-علی منصوریان و ... همه تو مراسم تشییع جنازه تو بهشت زهرا شرکت میکنن!!!
4-امیر قلعه نویی با اون اوضاع بدش امروز خودش رو به منزل زرینچه میرسونه!
5-پرویز خان امروز تو منزل زرینچه امیر رو در آغوش میگیره و با هم گریه میکنن!!!
6-پرویز خان میگه که فردا حتما تو مراسم فردا شرکت میکنه؟
7-خانواده ی مرحوم ناصر خان این مصیبت رو به امیر قلعه نویی و جواد زرینچه تسلیت میگن
.
.
.
من تو این چند سال خیلی از این چند دستگی ها زجر کشیدم....
چند روز پیش بود که میخواستم اشک بریزم به خاطر این که چند تا آدمی که واقعا عاشقشونم رو به روی هم وایسادن و دارن به هم توهین میکنن...
یا کسانی که خوشم نمیاد دارن تیم مورد علاقه ام رو با این دعواهاشون نابود میکنن...

من زجر میکشم از این که دوستان آبی من ایستادن و دارن به هم توهین میکنن...!!!!!!!
آخه مگه همه استقلالی نیستیم ؟
اخه چرا به هم فحش میدیم؟؟؟؟؟

داشتم به این فکر میکردم که هیچوقت میتونم این اسطوره هام رو متحد ببینم؟؟؟
میتونم علیرضا منصوریان و فرهاد رو تو بغل هم ببینم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فکر میکردم میتونم فرهاد و امیر رو تو بغل هم ببینم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ولی دیگه داشتم به این نتیجه میرسیدم که نشدنیه ولی این 2 واقعه ی مصیبت بار من رو تا حد کمی به این آرزوی محالم رسوند....
حداقل تو ظاهر میبینم که پرویز خان و امیر خان تو بغل هم هستن....
گریه ی امیر رو تو بغل فرهاد میبینم....
امیر رو تو خونه ی زرینچه میبینم!
فکری رو تو مراسم میبینم....
ببخشید ولی واقعا من نمیتونم بگم خوشحال نیستم از این اتفاقات...
ای کاش یه جور دیگه این اتفاقا رخ میداد ولی الآن که اتفاق افتاده خیلی خوشحالم...

حالا میخوام از همتون!همتون لطفا توجه کنید!!!!
از همتون میخوام بپرسم میشه فقط چند ثانیه فکر کنید که نمیدونید فرهاد و علی منصوریان با هم بدن-فراموش کنید که امیر و فرهاد با هم مشکل داشتن!
1 لحظه به این موضوع فکر کنید که میتونین ناصر خان اسطوره رو دوست داشته باشین ولی قلعه نویی رو هم حداقل به خاطر این زحماتی که کشیده برامون عزیز بدونیم...
به این موضوع فکر کنید که ممکنه امیر رو بیشتر از اسطوره/پرویز رو بیشتر از امیر-فرهاد رو بیشتر از امیر-علی منصوریان رو بیشتر از فرهاد (یا برعکس)دوست داشته باشین ولی ولی ولی ولی ... میشه به اون یکی هم توهین نکرد.
میشه پیش لنگیا از همشون با هم دفاع کرد...
میشه همزمان تو استادیوم تشویقشون کرد...
شما رو به خدا!!!
به من بگین اکثرتون اول استقلالی شدین بعد اشخاص رو شناختین یا اول قلعه نویی و حجازی رو شناختین بعدش تصمیم گرفتین که استقلالی شین؟؟؟؟
دسته ی دوم که قابل احترامند برای خودشون و من هیچ بحثی با اونا ندارم و اصلا اون ها رو استقلالی نمیدونم.
اما دسته ی اول!!!
تو رو خدا چند دقیقه بدون تعصب به این موضوع فکر کنید که چه ایرادی داره همه ی استقلالیها رو با هم دوست داشت؟؟؟؟؟؟

من وقتی خبر حضور فرهاد تو خونه ی امیر رو شنیدم و عکسا رو دیدم به خدا از خوشحالی عکس ریختم...

من دوست دارم یه رقیب و دشمن داشته باشیم اونم لنگیا...
نه این که تو تماشاچیای خودمون توهین بشنویم....

من از همتون میخوام استثنائا این پست رو برای همه ی دوستان تاجی خودتون شیر کنید...
اگه دوست ندارین کپی کنید و براشون بفرستین...
ولی خواهش میکنم یه کم به حرفای این حقیر فکر کنید...
به اسم بزرگ استقلال فکر کنید....
لطفا!!!!!!!!!!!
ببخشید سرتون رو درد آوردم.
چند تا از لینک های این خبر های خوشحال کننده رو تو کامنت ها میذارم براتون....
اگه شما هم ته دلتون خوشحال شدین بدونین استقلالی واقعی هستید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: houman.shayan تاريخ: دو شنبه 17 مهر 1391برچسب:استقلال,اخبار,حاشیه,مطلب,فرهاد مجیدی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

salam houmanam 17 salame injaro vase tamame ssihaye iran sakhtam makhsoosan asheghaye capitan farhad

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to farhadeesteghlali.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com