عاشقان فرهاد مجیدی

عاشقان فرهاد مجیدی

من ان گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی ابی ولی با ذلت و خاری پی شبنم نمیگردم

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


کجان اونایی که پارسال میگفتن امیرهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ قلعه نویی

سلام به همه دوستان
هرجور که دوست دارین راجب این مطلب قضاوت کنین هرجور فکر کنید و هرچی بگید من ناراحت نمیشم

میخام حرفایی رو بزنم که تو دل خیلی ها هست اما واسه موفقیت استقلال نم نمیدن و سکوت می کنن

اما من به ظلمی که شده ساکت نمیشینم

پارسال همین ایام بود استقلال رویایی پرویز بیش از 95 درصد بازی هاشو برده بود و با اختلاف صدر نشین جدول بود اما با اولین تساوی  مقابل راهن  خیلی ها به نشانه اعتراض که البته بیشتر به یه کار گروهی و از پیش طراحی شده شروع بع تخریب استقلال و پرویز مظلومی کردنند پرویز مظلومی  که  اسطوره استقلال بود به غیر از بی وفایی و بد قضاوتی حتی انواع توهین ها هم بهش شد. همه این نفراتی که به صورت تدارک دیده با کوچک ترین لغزش ها مظلومی رو فاقد دانش فنی میدونستن حرف از کسی میزدن که با جایگزینی او با مظلومی استقلال  به تفکرات و ایده های پیشرفته ای خواهد رسید

اما حالا چی شد ؟

باید ببینیم استقلالمون که اسم تاج کبیر رو یدک می کشه باید مقابل فجر سپاسی شیراز از دقیقه 60 بازی سیستم علی اصغری ( یا به زعم دوستان تفکرات پیشرفته و دانش بالا) بازی کنه؟

اینه که باید  از اوت های بلند و سانتر توپ از دقیقه 60 از وسط زمین رو دروازه حریف؟
اینه ایده و تاکتیک جدید؟

پس چرا صدای کسی رو نمیشنوم؟

چرا کسای که مدافع بازی زیبا به همراه نتیجه گیری بودن انگار به اغما رفتنه؟

چرا اون بیگ شو که با گذاشتن عکس کچل مظلومی اونو به سخره میگرفت الان وبلاگ نویس عاشقونه شده و از فوتبال و استقلال حرفی نمیزنه؟

چرا اون اقای که تو وبلاگش می گفت پرویز مظلومی ابگوشت هم بلد نیست درست کنه خبری ازش نیست و نمیاد مثل یه مرد بگه که قله نویی تخم مرغ سرخ کردن رو هم نمیدونه؟

چرا همه ساکتن؟

چرا بحث نمیشه مثل قبل؟

نکنه حکومت نظامی ؟

نکنه زبونامونو بردینه که حرف بزنیم؟

با شما هم هستم شمای که تا پارسال سرمربی استقلال رو حمایت می کرد با شما هم هستم چرا امسال از حق دفاع نمی کنید چرا یاداوری نمیکنین پارسال رو که این همه حرف و تهمت راجب مظلومی شنیدیم

چرا نمیگین این همه  انتقاد به مظلومی شد اما الان راحت نتیجه میدیم و با سیستم علی اصفری بازی میکنیم و صدامون در نمیاد

مگه فقط دیوار پروز از همه کوتاه تر بود؟


دوستان من معذرت میخام من زیاده روی کردم

از خدا اروز دارم استقلال با همین کادرش امسال قهرمان بشه و فقط قصدم یاداوری بود

متاسفم از این زمونه نامرد!
بدرود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: houman.shayan تاريخ: سه شنبه 4 مهر 1391برچسب:استقلال,اخبار,حاشیه,مطلب,عکس, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

salam houmanam 17 salame injaro vase tamame ssihaye iran sakhtam makhsoosan asheghaye capitan farhad

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to farhadeesteghlali.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com