عاشقان فرهاد مجیدی

عاشقان فرهاد مجیدی

من ان گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی ابی ولی با ذلت و خاری پی شبنم نمیگردم

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


بچه ها یه خاطره از علیرضا رازقی از بازی مس


نبرد امروز در کرمان یادآور بسیاری از خاطرات است. از مشت گره کرده تا شکستن طلسم کرمانی ها که روزگاری در خانه نمی باختند. آبی ها پس از کسب سه امتیاز هفته گذشته و بازی رو به رشدی که از خود ارائه دادند حال خوب می دانند که حتی نتیجه تساوی در این دیدار به منزله توقف محسوب می شود. از دست دادن امتیاز در هفته های ابتدایی فصول گذشته همواره با جمله ای از مربیان همراه می شد با این مضمون که تیم هماهنگی لازمه را دارا نیست و نیاز به زمان دارد اما حالا و در فصل پیش رو در حضور مربیان با تجربه و تیم های به شدت مدعی ضرورت کسب امتیاز در هفته های نخست را باید درک کرد. هیچ موقع حرص امیر قلعه نویی در کسب امتیاز هفته های نخست به غلظت امروز نبوده است. تعصبی که قلعه نویی بر روی نیمکت در دیدار برابر ذوب آهن نشان داد از جنس همان حرص خوردن هایی بود که در سه هفته پایانی آخرین حضورش در استقلال مشاهده کرده بودیم.
مسلما این دیدار برای امیر قلعه نویی از جنبه های گوناگونی اهمیت دارد زیرا که تیمش تا به اینجا کار تنها با تعویض های طلایی برنده بوده و از آغاز هیچ مسابقه ای ترکیبی یکدست و کارآمد به میدان نفرستاده است. اگر در این دیدار نیز هاشم بیگ زاده طبق رسم تبدیل به عادت شده سه هفته پیشین ضعیف ظاهر شود، باید گفت دیکتاتوری فنی امیر شاید در زمینه بازی دادن به جواد نکونام نتیجه داده اما میدان دادن به هاشم بیگ زاده به ضرر این بازیکن، امیر، اعصاب هواداران و تیم استقلال تمام شده است. در نقطه ای دیگر از زمین باید به انتظار نشست و دید که امیر فرصت بازی در ترکیب اصلی را به امین منوچهری می دهد و یا از آرش برهانی و میلاد میداوودی استفاده خواهد کرد. اگر قلعه نویی به واسطه عملکرد شاگردانش در هفته های گذشته به انتخاب بازیکنان برای دیدار با صنعت مس بپردازد باید حضور منوچهری در رأس خط حمله آبی ها و جی لوید ساموئل در پست تخصصی خود یعنی دفاع چپ حتمی باشد در غیر این صورت مجددا شاهد فرصت دهی به بیگ زاده و دیگر مهاجمان این تیم و حتی حضور سیاوش اکبرپور در خط حمله خواهیم بود. خط هافبک استقلال اگر در دیدار هفته ی چهارم روز خوبی را پشت سر بگذارد بدون شک آبی ها دست پر از زمین خارج خواهند شد و اگر بازیکنانی نظیر فرزاد حسین خانی، حسین کاظمی ، ایوان پتروویچ و حتی بازیکن نیمکت نشین یعنی مهرداد کریمیان توان بازیسازی خط هافبک استقلال را خنثی کنند روز سختی برای آبی ها رقم خواهد خورد. سه هفته فرصت خوبی برای هماهنگی جواد نکونام با استقلال بوده است و در دیدار هفته ی قبل هم حتی پاس های کوتاه و نحوه ضربه زدن او به توپ نشان از فاصله او با دیگر بازیکنان فوتبال ایران داشت. حال کاپیتان تیم ملی ایران باید به همگان ثابت کند که نه به دلیل افت فنی و نزول دستمزد خود توسط سران اوساسونا بلکه بخاطر عشق به پیراهن استقلال به این تیم پیوسته است. دلیلی که نه تنها نکونام بلکه اکثریت بازیکنان استقلال با گذر از صفر و یک های طویل آن را ثابت کردند و نشان دادند غیرت ، تعصب و همدلی است که باعث نتیجه گیری می شود زیرا که اگر غیر از این بود عاشقان بنز و بنزین در آزادی یکی پس از دیگری هفته ها را غمگین نمی گذراندند.
در سوی دیگر میدان تیم صنعت مس کرمان قرار دارد. حریف استقلال در سه هفته گذشته صاحب هیچ امتیازی نشده اما بازی های بسیار زیبایی از خود ارائه داده و به واقع به حقش نرسیده است. دراصفهان قصد نفوذ از کناره ها را داشتند اما با ذکاوت کرانچار این راه بسته شد و مس با هنرنمایی فرزاد حسین خانی از یک سوم میانی زمین سپاهان اقدام به بازیسازی کرد و اگر مهاجمان این تیم دقت می کردند می توانستند لااقل یک امتیاز کسب کنند. در کرمان و دربرابر نفت تهران فوتبال روی بد خود را به آنها نشان داد و با وجود بازی دیدنی و خلق موقعیت های خوب، موفق به گلزنی نشدند. در تبریز با ناداوری مظفری زاده که عسگری نیز بر اشتباهات وی صحه گذاشت نتیجه را در دقایق پایانی واگذار کرده و با یک کارت قرمز بارتس بازیکن خارجی خود را از بازی برابر استقلال محروم دانستند.
قاسم پور برای ابقا باید حریف تهرانی را در کرمان شکست دهد. در این راه مطمئنا عنایتی و کاظمی، بازیکنان سابق استقلال که در فصل نقل و انتقالات تا یک قدمی پیوستن به این تیم پیش رفتند و با نظر امیر قلعه نویی آبی پوش نشدند بی تأثیر نخواهند بود.
ذخیره های این تیم چیزی از بازیکنان فیکس کم ندارند. سیف پناهی، کریمیان، شجاعی و مؤثرترین بازیکن این تیم در فصل گذشته یعنی احمد حسن زاده تنها منتظر تک فرصت ها هستند تا خود را به ترکیب ثابت مس کرمان برسانند.
ترکیب احتمالی: آرمان شهدادنژاد، فرهاد سالاری پور،مهدی محمدی، شجاع خلیل زاده، مسعود نظرزاده، حسین کاظمی، فرزاد حسین خانی، ایوان پترویچ، کیوان امرایی، شهرام گودرزی، غلام رضا عنایتی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: houman.shayan تاريخ: دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:استقلال,اخبار,حاشیه,مطلب,فرهاد مجیدی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

salam houmanam 17 salame injaro vase tamame ssihaye iran sakhtam makhsoosan asheghaye capitan farhad

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to farhadeesteghlali.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com