عاشقان فرهاد مجیدی

عاشقان فرهاد مجیدی

من ان گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی ابی ولی با ذلت و خاری پی شبنم نمیگردم

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


اخرین مصاحبه ی فرهاد

 


فرهاد مجيدي کاپيتان پيشين و محبوب استقلال که اين روزها با پيشنهادات متفاوتي از سوي تيم هاي ليگ برتر مواجه مي شود در خصوص خداحافظي وحيد هاشميان از دنياي بازيگري و فوتبال در گفتگوي اختصاصي با مجله اينترنتي جهان و ورزش گفت: خداحافظي وحيد از فو
تبال خيلي برايم سخت بود و از شنيدن آن شوکه شدم. هرچند احساس مي کنم او همواره بهترين راهها را انتخاب مي کند و قطعاً اين بار نيز شرايط را براي خداحافظي مناسب ديده است اما تصور نمي کردم فوتبال ايران به راحتي موجبات خداحافظي يکي از مهاجمان خوب و کلاسيک خود را فراهم کند .

به نقل از گل وي در خصوص شخصيت وحيد به جهان و ورزش گفت: من بارها با وحيد در اردوها هم اتاق بوده ام و به جرات مي توان گفت وحيد يکي از باشخصيت ترين و بااخلاق ترين فوتباليست هاي ايران که تاکنون ديده ام بود.


شماره هفت محبوب آبي ها در ادامه افزود: شخصاً علاقه مند هستم در صورت امکان با کمال ميل براي بازي خداحافظي او که به نظرم فدراسيون فوتبال و باشگاه پرسپوليس بازي مناسبي در شأن او تدارک خواهند ديد حضور داشته باشم و سهم کوچکي در آن ايفا کنم .

مجيدي با تمجيد از روحيه بالا و اخلاقي هاشميان انضباط را رکن اول اخلاقيات او عنوان کرد و با ذکر دو خاطره صحبت هاي خود را ادامه داد: در تيم ملي بود که با وحيد هم اتاق بودم و درست شب قبل از بازي با کره بود که ديدم وحيد چراغ هاي اتاق را رأس ساعت 9 خاموش کرد و خواستار اين شد که زودتر استراحت کنيم. من هم که ديسيپلين و انضباط وحيد برايم جالب بود بنابر احترام به او شب را زودتر از هميشه به استراحت پرداختم و حتي حاضر نشد تا آخرين اخبار ورزشي را بشنويم و تاکيد داشت شب قبل از بازي زودتر استراحت کنيم و همين بود که فرداي آن شب گل حساس و زيبايي را با تيزهوشي وارد دروازه کره جنوبي کرد .

دومين خاطره ام با وحيد بر مي گردد به زمان حضورم در النصر امارات که براي اردويي در آلمان به بوخوم رفته بوديم. در آنجا من به همراه تعدادي از بازيکنان براي ديدن وحيد و تمرينات بوخوم به آنجا رفتيم.نکته جالب اين بود که تعدادي از بازيکنان و هم تيمي هاي او به نوعي از تمرينات جدي و بازي محکم او ناراضي بودند در حالي که اين سبک بازي و اخلاق وحيد بود که در آن تلاش و جديت حرف اول را مي زد و برايم جالب بود که آلماني ها که خود در نظم و جديت زبانزد هستند در مقابل جديت وحيد کم آورده بودند .

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: houman.shayan تاريخ: شنبه 14 مرداد 1391برچسب:مجیدی,فرهاد مجیدی,استقلال,اخبار,حاشیه,مطلب, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

salam houmanam 17 salame injaro vase tamame ssihaye iran sakhtam makhsoosan asheghaye capitan farhad

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to farhadeesteghlali.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com