عاشقان فرهاد مجیدی

عاشقان فرهاد مجیدی

من ان گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی ابی ولی با ذلت و خاری پی شبنم نمیگردم

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


لیگ دوازدهم با تمام حاشیه های فصل نقل و انتقالات، آغاز شد و تیم ها برای کسب عنوانی بهتر از فصل گذشته ، شروع به زورآزمایی کردند. در این میان، تیم استقلال با تغییر کادر فنی و ورود و خروج چندین بازیکن، بعد از پشت سر گذاشتن اردوی های آماده سازی، لیگ دوازدهم را با هدف کسب عنوان قهرمانی آغاز کرد. اما راه قهرمانی، راهی دشوار است و کسب این عنوان، نیازمند عبور از هفت خوان قهرمانی است. مطمئناً با گذر از این مراحل دشوار، قهرمانی دور از دسترس نخواهد بود.

۱- هماهنگی
همیشه شنیده ایم که تیم های امیر قلعه نویی در ابتدای فصل،نمایش چشمگیری نداشته اند. با بررسی تیم های استقلال، سپاهان و تراکتورسازی در فصولی که قلعه نویی به عنوان سرمربی در آن ها حضور داشته است، مشاهده می کنیم که در ابتدای فصل، به دلیل عدم هماهنگی بازیکنان و همچنین رسیدن به ترکیب ایده آل سرمربی، امتیازات قابل توجهی از دست می رود. مسلما رسیدنِ هرچه سریعتر به هماهنگی، موفقیت تیم و رضایت هواداران را در پی خواهد داشت.

۲- سپاهان اصفهان
اگر از اغراق در شعار “ما سپاهانیم و حالا حالاها قهرمان” بگذریم، می توانیم تیم سپاهان را یکی از قطب های حال حاضر فوتبال ایران بنامیم. باشگاهی که با برنامه ریزی های هدفمند، اکنون به مدعی همیشگی فوتبال ایران تبدیل شده است.تیمی که به دور از حاشیه های معمولِ دوتیم پرطرفدار پایتخت، در فصل پیش ، برای سومین سال متوالی قهرمان لیگ برتر شد.سپاهان نشان داده است که از دست دادن ستاره هایش، خللی در رسیدن به هدفش ایجاد نمی کند.دو برد متوالی در دو هفته ی آغازین لیگ دوازدهم، زنگ هشداری برای تیم های مدعیِ این فصل است.

۳- تراکتور سازی تبریز
تیم تبریزی با هوادارن پرشورش توانسته است روند صعودیِ خود را در لیگ برتر حفظ کند. آن ها در لیگ دهم به عنوان پنجمی دست یافتند و موفق شدند در فصل پیش با سه پله صعود و رقابت شانه به شانه با دو مدعی دیگر، با حداقل اختلاف ، به مقام نایب قهرمانی برسند. امیر قلعه نویی امیدوار است با شناخت کافی که از تیم سابق خود دارد، حداکثر امتیازات را از تیم تبریزی بگیرد.

۴- دربی پایتخت
تجربه نشان داده است که بازی های رودرروی دو رقیب دیرینه ی پایتخت، تاثیر زیادی در روحیه و موفقیت شان، در ادامه ی بازی های لیگ دارد. روند نزولی استقلال در لیگ هشتم که منجر به قهرمانی استقلال در روز آخر بازی ها شد، دقیقا از دربی برگشت آغاز شد. در فصل پیش نیز، پیروزی معجزه آسای قرمزپوشان در دربی برگشت، روحیه و بالطبع عملکرد تیم را در بازی های بعدی، دچار افت محسوسی کرد.

۵- بازی های فشرده
لیگ دوازدهم با چالش جام حذفی آغاز شد.برگزاری یا عدم برگزاری جام حذفی، به دلیل تراکم بالای مسابقات لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و بازی های مقدماتی جام جهانی، موافقان و مخالفان بسیاری داشت. بدون شک نگه داشتن بازیکنان در شرایط مطلوب و استفاده از بازیکنان جایگزین در بعضی از بازی ها و تقسیم انرژی در طول فصل، برنامه ریزی دقیقی نیاز دارد.

۶- مصدومیت ها
چیزی که از آن به عنوان متهم اصلی عدم قهرمانی استقلال در فصل پیش یاد می شود. غیبت های طولانی آندرانیک تیموریان، مجتبی جباری و کیانوش رحمتی، عملا خط هافبک استقلال را به پایین ترین سطح بازدهی رسانده بود. ضعفی که ظاهرا در این فصل ترمیم شده است و خوشبختانه در دفاع و خط هافبک، بازیکنان جایگزین نسبتا خوبی جذب شده اند.

۷- هواداران
خوان هفتم استقلال در این فصل، هوادار است. بررسی نتایج فصل گذشته ی استقلال نشان می دهد که مجموع امتیازات کسب شده در بازیهای خارج از خانه ، بیش از بازی هایی بوده است که استقلال در آن میزبان بوده. شاید دلیل اصلی آن، استرس و فشار منفی است که سکوها به تیم وارد می کنند. عکس العمل سیاوش اکبرپور و تخلیه ی انرژی های منفیِ سکوها با فریادهای بلندش، بعد از زدن گل تساوی استقلال به سایپا را به خاطر بیاورید! اگر در مراسم جشن پیراهن استقلال، شماره ی ۱۲ تیم، تقدیم به هواداران می شود، به این امید است که عبور از خوان هفتم و کسب عنوان قهرمانی، نیازمند حمایت و تقویت مثبت آنان است. یار دوازدهم باید حامی “استقلال” باشد، و نه دلبسته ی نام ها.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: houman.shayan تاريخ: دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:استقلال,اخبار,حاشیه,مطلب,فرهاد مجیدی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

salam houmanam 17 salame injaro vase tamame ssihaye iran sakhtam makhsoosan asheghaye capitan farhad

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to farhadeesteghlali.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com