عاشقان فرهاد مجیدی

عاشقان فرهاد مجیدی

من ان گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی ابی ولی با ذلت و خاری پی شبنم نمیگردم

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


ایا هنوز امیدی هست؟؟؟؟؟؟؟

رییس فراکسیون ورزش مجلس گفت: من دیروز با آقای رسولی نژاد صحبت کردم و از او خواستم که مجیدی را برگرداند.

مقداد نجف نژاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه ایران درخصوص شایعه قهر فتح الله زاده به خاطر عدم جذب فرهاد مجیدی اظهارداشت: من از این موضوع اطلاعی ندارم و الان از شما می شنوم.

وی افزود: نظر ما این است که فرهاد مجیدی باید به تیم برگردد چون هواداران هم علاقه مند به این بازیکن هستند. از طرفی باشگاه وعده کرده بود که مجیدی را به استقلال بازگرداند.

نجف نژاد درخصوص سوالی مبنی بر اینکه گفته می شود دیگر زمان این انتقال به پایان رسیده، گفت: من فکر می کنم هنوز امکان این موضوع وجود دارد. دیروز با جایی صحبت می کردم و آنطور که من متوجه شدم یعنی هنوز فرصت باقی است. از طرفی با آقای رسولی نژاد صحبت کردم و ایشان هم مخالفتی با بازگشت مجیدی ندارند.

هر تیم در طول فصل می تونه 2تا بازیکن آزاد بگیره


فرهاد از ایران خرج نشده


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: houman.shayan تاريخ: دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:استقلال,اخبار,حاشیه,مطلب, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

salam houmanam 17 salame injaro vase tamame ssihaye iran sakhtam makhsoosan asheghaye capitan farhad

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to farhadeesteghlali.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com