عاشقان فرهاد مجیدی

عاشقان فرهاد مجیدی

من ان گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی ابی ولی با ذلت و خاری پی شبنم نمیگردم

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


تشویق فرهاد مجیدی توسط هواداران استقلال در آزادی

مجیدی محبوب‌ترین بازیکن دو دهه اخیر استقلال است و کنار گذاشتن‌اش از سوی امیر قلعه‌نویی عواقبی این چنینی به دنبال خواهد داشت.

همه چیز از لحظه‌ای آغاز شد که اسحاق سبحانی بازیکن جوان سایپا با ضربه سر دقیق دروازه مهدی رحمتی را باز کرد. سبحانی مشغول شادی با هم تیمی‌ها بود که ناگهان از گوشه ورزشگاه یک صدای تازه شنیده شد. طرفداران استقلال فریاد می‌زدند مجیدی مجیدی...درست مثل سال گذشته که پرسپولیسی‌ها بعد از هر گل خورده هم نوایی طرفدارانش درباره علی دایی را به گوش می‌شنیدند.

استقلال که در این بازی با حملات پی در پی در نهایت بازی را مساوی کرد بلافاصله توسط سعید دقیقی گل دوم را دریافت کرد تا بازی باز هم با تشویق ممتد فرهاد مجیدی به پایان برسد.

مجیدی محبوب‌ترین بازیکن دو دهه اخیر استقلال است و کنار گذاشتن‌اش از سوی امیر قلعه‌نویی عواقبی این چنینی به دنبال خواهد داشت. این تشویق به خصوص در زمانی تشدید شد که جواد نکونام خرید میلیاردی استقلال بازی ضعیفی را از خود به نمایش گذاشت. البته آنهایی که با سبک کار قلعه‌نویی آشنا هستند از نتایج ضعیف تیم‌های او در هفته‌های اول جا نمی‌خورند....


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: houman.shayan تاريخ: پنج شنبه 5 مرداد 1391برچسب:مجیدی,عکس,اخبار,مطلب,حاشیه,فرهاد مجیدی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

salam houmanam 17 salame injaro vase tamame ssihaye iran sakhtam makhsoosan asheghaye capitan farhad

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to farhadeesteghlali.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com