عاشقان فرهاد مجیدی

عاشقان فرهاد مجیدی

من ان گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی ابی ولی با ذلت و خاری پی شبنم نمیگردم

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


من نمی خواستم این پستو بذارم...

نمی خواستم وارد زندگی شخصی کاپیتان بشم ...
وقتی میبینم که چطور همه هجوم اوردن که چرا رفتی.....
مجبور شدم حقایقو بگم تا همه بفهمن فرهاد چرا رفت...

دارند از نجابت یک انسان سوء استفاده می کنند از این که یک مرد نمی تونه بیاد تو پخش زنده و جلوی 70 میلیون بگه من از خانومم جدا شده بودم باید می رفتم مشکلات قانونی دخترم را حل کنم و ریز به ریز زندگیش رو بریزه رو دایره برای همه .......
نمی تونه بگه آقای عادل لنگی پور , فقط یه قلم ماشین بنتلی زیر پای من کل زندگی 10 تا مثل تو رو می خره و آزاد می کنه من نیازی به پول نداشتم که برم ..........
من از 16 سالگی تا الان دارم پول حرفه ای تو این مملکت و اتریش و امارات و قطر ووو می گیرم اونقدر دارم که به خاطر یه نیم فصل افتخار 2 تا جام بالا بردن با استقلال را به چند صد دلار نفروشم...
...
دنیای کثیفی شده خیلی کثیف اونقدر کثیف که یه عده کثیف تر از این دنیا 5 ماهه دارن میگن مجیدی به خاطر پول رفت بدونه اینکه از پشت پرده خبر داشته باشن ...
اون مرد بزرگ راست میگفت به خاطر دخترش و به خاطر جدایی از همسرش رفت و یه عده حیوون فقط کوبیدنش ...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: houman.shayan تاريخ: سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:عکس از مجیدی, استقلال, حاشیه, مطلب, گزارش,, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

salam houmanam 17 salame injaro vase tamame ssihaye iran sakhtam makhsoosan asheghaye capitan farhad

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to farhadeesteghlali.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com